Uslovi

           Molimo naše drage kupce da pre nego poruče proizvod o istom proizvodu detaljno pročitaju opis i karakteristike istog. Takođe molimo da poručeni proizvod podignete radi izbegavanja dodatnih troškova, propisanih uslovima online prodaje! Pri poručivanju detaljno proverite vaše podatke unete u formu za poručivanje. Mail nije obavezan ali je poželjan radi vašeg praćenja kretanja pošiljke.

           Nemojte smatrati, ako ste kupili onlajn da je automatski nešto jeftino i neispravno, takvo misljenje jednostavno nije tačno niti opravdano! Takođe Vas molimo da ne paničite ako proizvod ima „problem“, potrebno je samo javiti i svaki eventualni problem brzo rešavamo. Ako ne znate nesto povezati (u 99% slučajeva se ispostavi nestručno rukovanje) pronađite stručno lice da to uradi (niko od nas nije rodjen naučen) POŠTOVANI KUPCI, HVALA!

Zaštita podataka i obaveza

Vaši lični podaci ostavljeni prilikom poručivanja proizvoda biće automatski unisteni po zakonu o zaštiti podataka a iskoristiće se samo u svrhe slanja porudžbine na vasu adresu. Brisanje podataka će se sprovesti odmah nakon slanja vašeg proizvoda.

Poštovane kupci, molimo da prilikom zaprimanja proizvoda sačuvate otpremnicu od brze pošte na kojoj se nalaze naši podaci, istu čuvate radi eventualne reklamacije na proizvod poput neispravnosti istog ili želite drugi a što podrazumeva da isti možete vratiti u roku od 14 dana, propisano zakonom onlajn prodaje. On lajn prodaja ne podrazumeva fiskalni račun, stim u vezi gore navedenog, molimo da sačuvate otpremnicu jer vaše podatke nećemo imati u bazi, ako istu ne sačuvate, nećemo moći prihvatiti eventualnu reklamaciju ili povraćaj.

Plaćanje

  • Poručeni proizvod plaća kupac radniku kurirske službe prilikom preuzimanja.
  • Poštarinu kurirske službe snosi kupac prilikom dostave.
  • Proizvod koji kupac vraća u slučaju zamene ili refunda troškove snosi kupac.
  • Ukoliko je povraćaj opravdan poštarinu ponovne dostave snosi KosmosShop

Povraćaj-Refund

Naša otpremnica brze pošte pristigla kod vas brzom postom uz proizvod se smatra računom!  Po zakonu, online prodaja ne podleže fiskalnim isečkom! Sve situacije su individualne, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražitiod nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamena ili uz doplatu za neki drugi artikal.
Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ OTPREMNICU ili kopiju ZAPRIMLJENU OD BRZE POSTE I UZ RAZLOG VRAĆANJA:
1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.
2. Ukoliko je greškom prodavnice KosmosShop poslata roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.
U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca. Kupac nas o ovom obaveštava pozivom na tel ili u nasoj kontakt formi ili slanjem e-maila na kosmosshop@kosmosshop.rs ,  U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru
Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 14 dana od prijema robe od kurira. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla na adresu iz postanske dostavnice bex itd
–         Artikal koji vraća i otpremnicu ili kopiju zaprimljenu od brze poste. Kupac ne stavlja otkup prilikom vraćanja robe i plaća poštarinu koja mu se refundira u slučaju opravdanosti povraćaja proizvoda
–      Kupac na papiru opisuje razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,…
Kupac je dužan da vrati robu kosmosshopu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obavestio prodavca za zamenu usled kvara . Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe.
Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
KosmosShop je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, a najkasnije u roku od 5 radnih dana od dana kada je nazad primio proizvod a da je isti bio potpun u orginalnom pakovanju.
Po prijemu ovako poslate robe služba reklamacija će utvrditi stanje i ispravnost artikla i ukoliko su ispoštovani napred navedeni kriterijumi odobriti povraćaj novca kupcu u skladu sa zakonskim obavezama.
Izuzeci od prava na odustanak od ugovora:
Isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;
Isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke.
Po prijemu ovako poslate robe tehničkan služba će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.
Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi vam poslali zamenu.
U svakom trenutku pre realizacije porudžbenice, a u roku od 3 sata, možete prekinuti porudžbinu, a obavestićete nas za jednostrani raskid putem  telefona ili nase kontakt forme

IZABERI KATEGORIJU

GRANDE MANIJA PROIZVODI NA AKCIJI